Vrije dag

16 oktober 2018 - Wildlife Friends Foundation Thailand (WFFT), Thailand

Gisteravond begon mn weekendgevoel, jaaaa, morgen uitslapen, wasje doen, ff naar het dorp. Een groepje ging uit eten en vroeg of ik mee ging, echte patatejs, ja tuurlijk.. helaas restaurant bleek dicht te zijn. Dan maar naar de 7-11 en daar een tosti laten opwarmen en wat te drinken gekocht.
Vanochtend ben ik om 7 uur eruit gegaan. Kon echt niet langer blijven liggen. Te licht buiten, te warm in de kamer en te gewend om er vroeg uit te gaan. Dan maar aankleden en een wasje doen (sokken en ondergoed) en toen ontbijten. Na het ontbijt naar het dorp gegaan om sigaretten te kopen (daar zijn ze 60 baht dat is 1,5 euro) en hier op het project kan je ze kopen voor 100 baht. Ook moest de portemonnee weer gevuld worden. Ik heb heen en terug bijna meer stappen gelopen als de hele dag op kantoor en dat met een lekker zonnetje (en af en toe wat schaduw, gelukkig)
Toen de rest van mn was afgegeven, voor 7 baht per kledingstuk laat ik het wel wassen. En ook nieuwe lakens voor op mn bed. Lekker fris weer.
Na de lunch ben ik wat gaan rondlopen en heb wat foto's gemaakt zodat julliie een beetje een beeld kunnen krijgen. Zit ik echter net lekker foto's te uploaden, moeten we allemaal naar onze kamers toe ..... er is/was 1 van de beren ontsnapt .....gat onder de omheining gegraven en poef ... weg. Na een half uurtje dachten we weer naar buiten te kunnen, want we hoorde datie omsingeld was. Ja, ja, iets te vroeg, hij was wel verdoofd, maar nog niet uitgeteld. Ik zit nu (kwart voor 3 Thaise tijd) dus op mijn veranda te typen en op te letten of we weer rond kunnen wandelen. Ff een afwijking van de routine, oh en ik hoorde dat dit al de 2e keer was. Ben benieuwd wat er nog meer kan komen.

1. Hilde Wiegerinck:
    17 oktober 2018
    Leuk die foto's en verhalen. Genieten!!!