Gearriveerd in Bangkok

3 oktober 2018 - Bangkok, Thailand

Met hoed op, een rugzak voor en achter ging ik dinsdag om kwart voor 6 in de middag naar de bus. Eindelijk ...dat wachten duurt erg lang, mijn huis heeft er in lange tijd niet zo opgeruimd uitgezien.
Dankzij RNet was ik er ruim op tijd, om te ontdekken dat mn vliegtuig ruim een half uur later zou vertrekken. Later bleek dit een uur te zijn. En wat doe je dan na een check-in? Jawel wachten en mensen kijken.
in het vliegtuig van Eva air is er best wel veel beenruimte en met een vrije middenstoel heb ik in diverse houdingen kunnen slapen.
Op het vliegveld van Bangkok heb ik eerst Baht gewisseld, toen een simkaart gehaald. Ma en Anja hebben het telefoonnummer, en toen op zoek naar de ophaalpersoon. Ik heb tich bordjes met namen gezien en alle deuren van 1 t/m 6 totdat ik het briljante idee kreeg om in mijn papieren te kijken en ja, ingangnummergevonden en daarna de ophaalpersoon.

In mn hotel aangekomen eerst van alles en nog wat geregeld met de 333travel contactpersoon, o.a nog 3 excursies; vrijdag de brug over de River Kwai en later in november in Chang Mai nog bezoek aan de hoogste berg en een andere dag naar de longnecks. En toen eindelijk rond een uur of 6 naar mn kamer. Hier hebben ze nog rokerskamers, lol.
Na alle knopjes uitgeprobeerd te hebben, eerst even de trombosesokken uit, zuuuuccchhhttt en toen een warme douche. Je merkt direct dat ze hier kleiner zijn aan de hoogte van de douchekop, haha. Na de douche met wat luchtigers aan even buiten rondgestruind. Iedere 5 meter een massagesalon. Als ik hier niet kan ontspannen ..... Bij de 7eleven even wat te drinken gehaald (waaronder bananenmelk, mmm) weer terug naar het hotel en daar rondgesnuffeld. Een dakterras, diverse restaurants en een zwembad dat helaas net dicht was. Nu nog even een eind breien aan dit verhaal en morgen verder rondkijken.

1. Kim:
    3 oktober 2018
    Let the joy begin Sas!!! Heel veel plezier en ben benieuwd naar je verhalen en foto's!! Kus aan de olifanten alvast :-p
  2. Yvonne:
    3 oktober 2018
    Het is nu al leu om te lezen🤓, vooral doorgaan.
  3. Marijke Smit:
    3 oktober 2018
    Hier begint pas echt je avontuur......geniet met al je zintuigen en veel plezier!
  4. Sander en liesbeth:
    3 oktober 2018
    leuk verhaal sas we wachten weer op de volgende veel plezier
  5. Anja:
    4 oktober 2018
    Op naar veel mooie avonturen!!
    Tot lees.